هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

delam-raft

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ق.ظ

 

در جـمـعـشان بـودم که پـنـهـانی دلـم رفت

 

بــاور نمی‌کــردم بــه آســـانی دلـم رفت

 

از هـم سـراغـش را رفـیـقـان می‌گـرفـتـنـد

 

در وا شـد و آمــد بـه مـهـمـانی... دلم رفت

 

رفــتــم کـنــارش، صـحـبتـم یـادم نـیـامــد!‏

 

پـرسـیـد: شعـرت را نمی‌خـوانی؟ دلم رفت

 

مـثـل مـعــلـم‌ها بـه ذوقـــم آفـریـن گــفـت

 

مــانـنــد یـک طــفــل دبـسـتــانـی دلـم رفت

 

مــن از دیــار «مـنــزوی»، او اهــل فـــردوس

 

یک سیـب و یـک چـاقـوی زنجانی ؛ دلم رفت

 

ای کاش آن شب دست در مویش نمی‌بـرد

 

زلـفش که آمــــد روی پـیـشـانی دلم رفــــت

 

ای کـاش اصلاً مـــن نمی‌رفــتـم کــنــارش

 

امـا چـه سـود از ایـن پشیــمـانی دلـم رفـت‏

 

دیگـر دلـم ــ رخت سفیدم ــ نـیـست در بـنـد

 

دیـروز طـوفـان شد، چه طـوفـانی... ( ) رفت!!!

 

کاظم بهمنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
24 23

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی