هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

اینستاگرام اگر ماهی یک قابلیت ویژه ارایه نکند قطعا آرام نمی گیرد و خب این برای کاربران هم جذاب است. پس از اینکه می توانستید موزیک را به استوری خود اضافه کند و خب البته این قابلیت در ایران در دسترس نیست (!) حالا کاربران اینستاگرام از این به بعد می توانند متن موزیک هایشان را به شکل تایپوگرافی به استوری ها اضافه کنند. در حقیقت قابلیت جدید، قابلیت نوشتن خودکار متن آهنگ در استوری اینستاگرام با تایپوگرافی ویژه است! در ادامه با ما همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت جدید استوری اینستاگرام

قابلیت جدید استوری اینستاگرام
قابلیت جدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام که رفته رفته به یک شبکه اجتماعی همه فن حریف تبدیل می شود و مسیری نوآورانه در پیش گرفته است، این بار در اقدامی جالب حالت تایپوگرافی را به بخش استوری افزوده است. این بدین معنی است که پس از انتخاب موزیک مورد نظرتان از بخش موسیقی اینستاگرام می توانید یکی از چند حالت تایپ شونده متن ترانه را انتخاب کنید تا روی استوری شما نمایش داده شود.  این نوع ویدیوها که میان مخطابان خوانندگان طرفدار بسیار زیادی دارد با نام Lyric Video یا ویدیو ترانه شناخته می شود.

این ویژگی بصورت خودکار در اینستاگرام کاربران عمل می کند و دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن شعر آهنگ ها به سایت های ثالث مراجعه کنید.

قابلیت تایپوگرافی آهنگ فعلا برای برخی کاربران فعال شده و انتظار می رود به زودی در اختیار کلیه کاربران این شبکه اجتماعی قرار بگیرد. برای دسترسی به این ویژگی از منوی استیکرها، استیکر موسیقی را انتخاب و بعد از انتخاب آهنگ مورد نظر و سپس ثانیه مورد نظر، تایپوگرافی مورد علاقه خود را برگزینید.

گفتنی است این ویژگی مانند پخش موسیقی در ایران قابل دسترس نیست و برای استفاده از آن باید حتما از نرم افزارهای تغییر IP استفاده کنید که به دلیل امنیت پایین پیشنهاد نمی شود. نظر شما درباره قابلیت جدید استوری اینستاگرام چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی