هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

bahmani

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

 

 

 

شرمی ست در نگاه من، اما هراس، نه!
 
کم صحبتم میان شما، کم حواس، نه!

 

چیزی شنیده ام که مهم نیست رفتنت
 
درخواست می کنم نروی، التماس نه!

 

از بی ستارگیست دلم آسمانی است
 
من عابری"فلک" زده ام، آس و پاس نه!

 

من می روم، تو باز می آیی، مسیر ما
 
با هم موازی است، ولیکن مماس، نه!

 

پیچیده روزگار تو از دور واضح است
 
از عشق خسته می شوی، اما خلاص، نه!!!!!
 
 
کاظم بهمنی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
24 23

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی