هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

هواتو ...

ز تمام بودنی ها "تو" همین از آن من باش... که به غیر با "تو" بودن دلم آرزو ندارد... !!!

hosne-khar

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ

 

 

به رفتن تو سفر نه ، فرار می گویند

 

به این طریقه ی بازی قمار می گویند

 

به یک نفر که شبیه تو دلربا باشد 

 

هنوز مثل گذشته «نگار» می گویند

 

اگر چه در پی آهو دویده ام چون شیر 

 

به من اهالی جنگل شکار می گویند

 

مرا مقایسه با تو بگو کسی نکند 

 

کنار گل مگر از حسنِ خار می گویند؟

 

تو رفته ای و نشستم کنار این همدم 

 

 کاظم بهمنی

به این رفیق قدیمی سه تار می گویند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
24 23

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی